کامپیوتر

سه شنبه 85/8/23 :: ساعت 6:4 عصر
 
-
Www.Dlisland.Com

مجموعه ای از آیکونهای بسیار زیبا .

Www.Dlisland.Com Download


¤ نویسنده:ابراهیم جعفری

سه شنبه 85/8/23 :: ساعت 6:4 عصر

ضد ویروس "NOD32" نسخه مخصوصی را به منظور خفاظت از رایانه های مجهز به سیستم عامل ویندوز ارائه نموده است. نرم افزار مذکور قابلیت پشتیبانی از نسخه های "Windows 95/98/ME" و  همچنین نسخه های "Windows NT/2000/2003/XP/ x64" را دارد.

قابلیت های NOD 32 :

امکان نگهداری فایلهای آلوده  در پوشه قرنطینه به نحوی که قابل اجرا یا پخش نباشند .تشخیص آلودگی در فایلهای فشرده شده بوسیله اغلب فشرده سازها مثل: Zip, RAR, ARJ, LZH, LHA, CAB, CHM, TAR, Gzipتشخیص ویروس در فایلهای "Password" دار.بروز شدن سریع و ...

Www.Dlisland.Com

ESET NOD32 Antivirus System - Integrated, Real-Time Protection against viruses, worms, trojans, spyware, adware, phishing, and hackers. Best detection, fastest performance & smallest footprint.
NOD32 Antivirus System provides well balanced, state-of-the-art protection against threats endangering your PC and enterprise systems running various platforms from Microsoft Windows 95 / 98 / ME / NT / 2000 / 2003 / XP, through a number of UNIX/Linux, Novell, MS DOS operating systems to Microsoft Exchange Server, Lotus Domino and other mail servers.


Users of Microsoft® Windows® can experience the power and elegance of NOD32"s ThreatSense Technology with ease and comfort. Our single optimized engine offers the best protection from viruses, spyware, adware, phishing attacks, and more. Keep tomorrow"s threats at bay with our proactive detection technology. And it has the smallest footprint and fastest performance - bar none.
The fourth generation of the NOD32 Antivirus System features a fully integrated software suite characterized by an unprecedented detection track record, the fastest scanning rates and extremely low utilization of system resources. NOD32"s detection efficiency combined with 2-50 times faster hard disk scanning rate earned the product many international prestigious awards

Download Www.Dlisland.Com

Crack Www.Dlisland.Com

Password : www.dlisland.com


¤ نویسنده:ابراهیم جعفری

سه شنبه 85/8/23 :: ساعت 6:4 عصر

برای پخش با کیفیت فایلهای صوتی و تصویری با کیفیت مطلوب در سیستم نرم افزار قدرتمندی نیاز است که این نیازهای شما را در این زمینه برطرف سازد . شرکت مایکروسافت همراه با ویندوز یک نسخه از نرم افزار Windows Media Player خود را که در نسخه های جدید تبدیل به نرم افزار کاملی گشته ارائه می دهد . ولی با این وجود نرم افزارهای قدرتمند تر و با کیفیت و توانایی های بالاتر نیز موجود می باشند . یکی از قدیمی ترین این نرم افزارها که بسیارمحبوب و معرف حضور همگان می باشد محصول قدرتمند شرکت Cyberlink با نام PowerDVD می باشد . جدیدترین نسخه ی این نرم افزار و کرکش را می توانید از لینک های پایین دریافت کنید.
 

Www.Dlisland.Com

PowerDVD is the latest evolution of the world acclaimed DVD software program that offers maximum video and audio playback entertainment on the PC. It comes complete withnumerous customizable video/audio controls that can deliver the highest quality viewing and listening experience. PowerDVD incorporates support for high-definition audio and video, true 8-channel home theater audio playback, virtual surround sound, as well ascomplete controls and extra features for DVD enthusiasts

Www.Dlisland.Com Download
Www.Dlisland.Com8ZJ2M-LNN7F-568Y4-7QY6K-EA82H-7XLB


¤ نویسنده:ابراهیم جعفری

سه شنبه 85/8/23 :: ساعت 6:4 عصر
 

Www.Dlisland.Com

Amfichat v2.0.5 : یکی دیگر از مسنجر های زیبا و کاملا فلش که با سایر مسنجر ها شباهت چندانی نداشته و موضوعش نیز با مسنجر های دیگر فرق میکند . این نرم افزار که به AmfiChat معروف است به تازگی منتشر شده و قابل دانلود میباشد .

 Www.Dlisland.Com دانلود


¤ نویسنده:ابراهیم جعفری

سه شنبه 85/8/23 :: ساعت 5:49 عصر

بررسی علمی - فنی تصاویر دروغین نسبت داده شده به یک چهره سینمایی با ذکر این مهم که نباید بگذاریم حرمت هنر و هنرمند لگد مال شود
گروه تحقیقاتی «RESCUE SQUAD» : فیلم غیراخلاقی که گفته می‌شد یک هنرپیشه در آن حضور دارد، شایعه تصویری است / باید از هنرپیشه عذرخواهی شود

سرپرست گروه تحقیقاتی «RESCUE SQUAD» در گفت‌وگو با ایرانیوز، تأکید کرد: «فردی که در فیلم دیده می‌شود، شباهت‌های فیزیکی خاصی به شخص هنرپیشه واقعی دارد، اما آن‌ها دو نفر هستند.»

گروه تحقیقاتی «RESCUE SQUAD» اعلام کرد فیلم غیراخلاقی که گفته می‌شد یک هنرپیشه در آن حضور دارد، شایعه تصویری است و باید از هنرپیشه عذرخواهی شود.

سرپرست این گروه تحقیقاتی در گفت‌وگو با ایرانیوز، تأکید کرد: «فردی که در فیلم دیده می‌شود، شباهت‌های فیزیکی خاصی به شخص هنرپیشه واقعی دارد، اما آن‌ها دو نفر هستند.»
وی توضیح داد: «در دو هفته اخیر به دنبال انتشار فیلمی در یک وب‌سایت، شایعه حضور یک هنرپیشه در فیلمی غیراخلاقی مطرح شد و به دلیل عدم وجود منبع موثقی جهت کسب اطلاعات صحیح در این مورد، شایعات تازه‌ دیگری نیز منتشر شد و با توجه به اهمیت موضوع، گروه تحقیقاتی «RESCUE SQUAD» با هدف روشن شدن حقایق به بررسی تصاویر منتشر شده پرداخت.»

فیلم بررسی شده است
این مقام «RESCUE SQUAD» که خواست نامش فاش نشود، با بیان این که گروه تحقیقاتی مذکور در سال 81 تشکیل شده و تاکنون از طریق بررسی فیلم‌های مستند علت‌های حوادث غرق شدن دانش‌آموزان دختر در پارک‌شهر تهران و کشته شدن موتورسوار رکوردشکن در پیست استادیوم آزادی را روشن کرده است، درباره موضوع فیلم جنجالی اخیر توضیح داد: «سی‌دی منتشر شده محتوی دو فایل تصویری با مدت زمان‌های 23 دقیقه و 40 ثانیه، و دیگری 2 دقیقه و 37 ثانیه با فورمت MPEG اما دارای Video Size متفاوت بود. پس از ترمیم کیفیت تصاویر در کارگاه تدوین «RESCUE SQUAD»، حدود 85 فریم عکس از فیلم مورد نظر گرفته شد و در اختیار گروه بررسی قرار گرفت.»

سرپرست «RESCUE SQUAD» با اشاره به تشکیل گروهی از صاحبنظران و هنرمندان به منظور بررسی تصاویر، ادامه داد: «روزهای یکشنبه و دوشنبه (هشتم و نهم آبان‌ماه) به درخواست ایرانیوز فیلم و عکس‌ها برای گروه هنرمندان نمایش داده شد که پس از بررسی مواردی چون حالت‌های مختلف چهره و فرم اعضای صورت فرد داخل فیلم و مطابقت آن با عکس‌های هنرپیشه واقعی، روز گذشته اعلام شد این دو نفر به یکدیگر شباهت‌های ظاهری زیادی دارند و در نتیجه حضور هنرپیشه در فیلم، صحت ندارد.»
سرپرست گروه تحقیقاتی «RESCUE SQUAD» با اشاره به این که طبق توافقات قبلی نام اعضای گروه بررسی اعلام نمی‌شود، تصریح کرد: «شباهت بیش از اندازه میان شخص داخل فیلم و هنرپیشه واقعی، همه را در اشتباه فرو برد به طوری که وقتی شایعه شده است شخص مشهوری در فیلم حضور دارد، به سختی می‌توان به بیننده ثابت کرد فردی که در فیلم می‌بینید، آن هنرپیشه نیست. تأثیر قدرت شایعه بر ذهن مخاطبان، آن‌ها را وادار به قبول دروغ کرد اما این در حالی است که اگر شایعه حضور هنرپیشه مطرح نمی‌شد، هر کسی هنگام تماشای آن حتی متوجه شباهت این دو نفر نیز نمی‌شد.»


¤ نویسنده:ابراهیم جعفری

سه شنبه 85/8/23 :: ساعت 5:49 عصر

 


 

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: با تلاش پلیس بین‌الملل متهم اصلی فیلم منتشر شده در خصوص بازیگر منتسب به سریال نرگس شناسایی و تا آخر هفته توسط پلیس به ایران منتقل می‌شود.

سعید مرتضوی در گفت‌وگو با فارس افزود: پس از منتشر شدن این فیلم دادستانی تهران پیگیری این پرونده را با توجه به حساسیت‌هایی که در جامعه به وجود آمده بود عهده‌دار شد و در این خصوص اقدامات قضایی مربوط انجام گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری دادستانی تهران و فعال شدن پلیس بین‌الملل فرد یاد شده در خارج از کشور شناسایی شده و تا آخر هفته دستگیر و به ایران منتقل می‌شود.


¤ نویسنده:ابراهیم جعفری

سه شنبه 85/8/23 :: ساعت 5:49 عصر
سلام

 بازهم میگویم که قصد بنده نه تأیید نه رد است اما از آنجا که بسیاری از دوستان وب نویس تمام هم و غمشان خراب کردن این بازیگر شده ست برخودم لازم میدونم تا صحبت های مثبت در رابطه با ایشون رو هم بنده در حد توانم نشر بدم

متنی که خود خانم امیر ابراهیمی نوشته:


انسانها ، متمدنین ، روشنفکران ، اشرفین مخلوقات و ای دیگران ؛ من اولین و آخرین نفری نخواهم بود که شایعات و اکاذیبی این چنین به او نسبت داده می شود.

بار سنگین بی حرمتی و تهمت را بر دوش ، با دلیل بی گناهی تحمل کردیم. از ما که گذشت ، اما سوال این است ؛ اگر هتک حرمت هایی نه برای آدمی که می شناسید ، نه برای مثلاً زهره شوکت ، که برای شخصی عادی اتفاق بیافتد چه باید بکنیم؟

- بنی آدم اعضای یک پیکرند
بعضی وقتها بد نیست که خودمان را جای دیگری بگذاریم ( این درس تمام ادیان است ) دقیقاً جای دیگری و نه فقط به رسم دلسوزی. من به خاطر شما ، خودم را جای پدری می گذارم که هر روز چشمهای غمگین دخترش را برای دلداری می بوسد و شاید نمی فهمیم که در خلوتش و خودم را جای مادری می گذارم که با شنیدن خودکشی جگرگوشه اش ممکن است همان لحظه قلبش را ببازد و خودم را جای رفیقی می گذارم که شرمش را با غیرت می خورد تا از حقی دفاع کند ...
گه گاهی خودم را جای نارفیقان نیز می گذارم ، شاید که درس غیرت بگیرند و من خودم را جای تمام وجود خودم نیز می گذارم تا برای اثبات سلامتم ، جواب این بی حرمتی ها را بر آیینه دلم ثیقل دهم.

و نهایتاً جایم را به شما می دهم فقط برای یک لحظه ....
از ما که گذشت ....
ایستادیم ،
بی پروا ، می روم و می تازم در مرز بی خوابی و رویا ،
در محمل ریا ، چنان می روم که گویی نه پسی دارم و نه پیش و ، چه شگفت !
این ریا دیگران با من همواره همراه و هم پایند
باور کرده اندکه حقیقت بیش از این ریای من نیست
چگونه برهانم آنان را زین خیال این تَوَهُم
تنها فغان من است
دلشان می شکند! اگر بگویی
ببندید چشمان بی شرمتان را! حوصله شان سر می رود!
اگر بگویم باز نکنید زبانتان را حتی برای دلسوزی من
که آن من ، خود هیچ است و این هیچ ، پر شده است از من
و در نهایت این من ِ من است که می نمایاند خود را
برای هیچ و این من ،
تنها زهرا هزاران تکه شده است برای شما

? زهرا امیر ابراهیمی

 


¤ نویسنده:ابراهیم جعفری

سه شنبه 85/8/23 :: ساعت 5:42 عصر
دانلود

-=- Live PVR -=-
-=-
Live PVR-OS9.1 -=-

برنامه ای با ? قابلیت:
?) ضبط مکالمات تلفنی
?) ضبط مکالمات در جلسات و نشست ها
?) ضبط خبرنگاری


¤ نویسنده:ابراهیم جعفری

سه شنبه 85/8/23 :: ساعت 5:42 عصر
دوستاتونو برقصونید

امروز یه برنامه ی خیلی باحال گذاشتم که از اون برنامه های باحال هستش شما با این برنامه میتونید دوستاتونو برقصونید .

 دانلود

 


¤ نویسنده:ابراهیم جعفری

سه شنبه 85/8/23 :: ساعت 5:42 عصر
برنامه جالب برای بالا بردن سرعت اینترنت شما و خطوط DSL
با این برنامه شما می توانید سرعت اینترنت خود را 200% افزایش دهید.

AlarmClock 1.0

 

دانلود برنامه


¤ نویسنده:ابراهیم جعفری

   1   2      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خانه
مدیریت وبلاگ
شناسنامه
پست الکترونیک


کل بازدیدها:26924


بازدیدامروز:1


بازدیددیروز:0

 RSS 
 
لینک دوستان من
مستند
لینک طلایی میهن بلاگ
نرم افزار های کامپیوتر
نوشته های یک دختر تنها
فیلتر شکن ۱۰۰٪ کار میکنه
سایت خواننده قرن بریتنی اسپیرز
همه چیز برای موبایل
قلب شکسته ی یک عاشق
شبکه های تلوزیونی
وبلاگ رهگذر (کار چند تا از دوستای خوبمه )خیلی عشقولا
کلوپ هوادارن یوونتوس
لینکوبلاگ نگین خانم
عکسهای هنر پیشگان ایرنی و خارجی
تهران گیم
آتش آتش آتش
خاطرات یک ذهن خطرناک
جکهای خفن و باحال بالای ۱۸+
۞۞گچساران۞۞هکینگ۞۞
جاوا جوک عکس آموزش آهنگ طنز
بهترین سایت تخصصی دانلود و آموزش ایرانیان
وبلاگ آقا پیمان.. اگه آهنگ جدید میخوای بیا این تو
دختر با تلفن

درباره من
کامپیوتر
مدیر وبلاگ : ابراهیم جعفری[47]
نویسندگان وبلاگ :
رضا پیرهادی (@)[2]

محمد حسین خوشرفتار (@)[0]

مصطفی علایی (@)[0]

محمد یوسفی (@)[0]

احمد آجر لویی (@)[0]

روح الله رشنه[0]
احسان ابراهیمی[0]
مهسان (@)[0]

ندا[0]
پروین (@)[0]



لوگوی وبلاگ
کامپیوتر

اشتراک در خبرنامه
 

پیوندهای روزانه

بایگانی شده ها
آرشیو 1
پاییز 1385

اوقات شرعی

طراحی قالب: رفوزه